ترفندهای ایرانسل

این وبلاگ در مورد ترفندهای ایرانسل و آخرین اخبار ایرانسل می باشد

ترفندهای ایرانسل

این وبلاگ در مورد ترفندهای ایرانسل و آخرین اخبار ایرانسل می باشد

طـرح تـعـرفـه زنـدگی ایـرانسلـی

طـرح تـعـرفـه زنـدگی ایـرانسلـی!(جـدیـد) ... ویـژه مـشتـرکیـن اعـتبـاری

ایرانسل در راستای ارائه خدمات و تسهیلات متنوع به شما مشترکین عزیز، این بار خدمات «طرح زندگی ایرانسلی» را  در قالب طرح های متعدد تخفیفی با  قابلیت های گوناگون برای نخستین بار در ایران عرضه می کند.
با طرح زندگی ایرانسلی ،شما می توانید با انتخاب  بسته های متناسب با نیاز خود با بهای تخفیفی استثنائی، مکالمه کرده و پیام کوتاه ارسال کنید. این طرح تعرفه که شامل 5 طرح دانشجویان، دوستان، پیشروان، کارآفرینان ومدیران است، مقادیر متنوع اعتبار مکالمه و ارسال پیام کوتاه را با تخفیف های قابل توجهی نسبت به تعرفه های عادی در اختیار شما مشترکین  اعتباری ایرانسل قرار می دهد.
برای مثال قیمت “طرح دوستان” که در مجموع شامل 170 دقیقه مکالمه (120 دقیقه تماس داخل شبکه و 50 دقیقه تماس با سایر خطوط) و 270 پیام کوتاه (180 پیام کوتاه داخل شبکه و 90 پیام کوتاه بین سایرخطوط) است در حالت عادی برابر160,200 ریال است که با انتخاب طرح دوستان با 23% تخفیف به 130,000 ریال کاهش می یابد.
 شما با انتخاب مناسب ترین طرح که بیشترین همخوانی را با نیازهایتان دارد، از بیشترین میزان تخفیف تعرفه بهره مند می شوید. بنابراین با استفاده از این طرح تخفیفی جدید و پیشرفته، و با در نظر گرفتن میزان مصرف و سپس اشتراک در طرح تعرفه متناسب، بیشترین کاهش ممکن را در هزینه هایتان شاهد خواهید بود.
توجه داشته باشید، “بسته های طرح زندگی ایرانسلی”  دارای تاریخ انقضاء و میزان مصرف معین بوده که می بایست در مدت زمان تعیین شده، استفاده شوند، در غیر اینصورت با اتمام دوره زمانی، اعتبار طرح پایان می یابد.
طرح های زندگی ایرانسلی دارای مدت زمان اعتبار 30 روزه هستند، اما قابلیت تمدید آنها نیز وجود دارد، بدین صورت که هر گاه مشترک، مجدداً همان “طرح زندگی ایرانسلی” را خریداری کند، باقی مانده اعتبار دوره قبل (که شامل روزهای باقی مانده و دقایق مکالمه و تعداد پیام های کوتاه می باشد)، به طرح جدید وی اضافه می شود. برای مثال  اگر مشترکی 3 روز پیش از پایان تاریخ انقضاء یک طرح، اقدام به تمدید و سفارش مجدد همان “طرح زندگی ایرانسلی” نماید، این 3 روز باقی مانده و مقدار اعتبار موجود در آن (شامل مکالمه و تعداد پیام کوتاه) به طرح جدید افزوده  می شود.
توجه:
طرح های تعرفه زندگی ایرانسل تنها تا پایان آبان ماه 88 ارائه می شوند. اما شما می توانید تا پایان آذرماه از طرح های فعال شده استفاده کنید.
به یادداشته باشید که در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه زندگی ایرانسل، تا پایان دوره طرح قادر به انتخاب طرح دیگری (از جمله طرح های تعرفه رنگی ) نخواهید بود و تنها می توانید طرح موجود را تمدید کنید.
* دقت کنید که شما تنها 90 روز می توانید این طرح ها را تمدید کنید.
مزایای هریک  از  طرح ها  چیست؟ هر یک  از این طرح های پنجگانه برای گروه های مختلفی دارای مزیت است.
طرح دانشجویان: این طرح بر اساس میزان پیام کوتاه و زمان مکالمه تخفیفی موجود در آن،  بیشترین کارآیی را برای دانشجویان،دانش آموزان و به طور کلی افرادی دارد که استفاده آنها از تلفن همراه در حد معمول و یا علمی و پژوهشی است.
طرح دوستان: این طرح به مشترکینی پیشنهاد می شود که با افراد متعددی در طول شبانه روز تماس دارند و یا پیام کوتاه ارسال می کنند.
طرح پیشروان: این طرح ویژه مشترکینی است که به واسطه موقعیت شغلی و حرفه ای خود با مراکز و افراد متعددی در ارتباط کاری،تجاری هستند.
طرح کارآفرینان:  این طرح ویژه  مشترکینی است که برای تبادل اطلاعات تجاری و یا هماهنگی برای نقل و انتقالات مالی و کالایی تعداد زیادی پیام کوتاه ارسال می کنند و یا با افراد بسیاری در تماس هستند.
طرح مدیران:  این طرح ویژه مشترکینی است که برای کنترل محیط کسب و کار، اشراف بر نحوه انجام امور و نیز هماهنگی با سایر همکاران خود نیاز مبرمی به ارسال  پیام کوتاه و همچنین برقراری تماس دارند.



جدول تعرفه طرح زندگی ایرانسلی:

* در جدول فوق کلیه قیمت ها بر حسب ریال است.

به یاد داشته باشید میزان شارژ مکالمه و پیام کوتاه (داخل و خارج شبکه) بر اساس تعرفه طرح پایه ثانیه ای است، با این حال تخفیف های فوق به صورت اعتبار به حساب شما اضافه می شود. همچنین به یاد داشته باشید اگر اعتبار هر یک از بسته ها زودتر از 30 روز به اتمام برسد،تعرفه بر اساس طرح پایه ثانیه ای محاسبه خواهد شد. همچنین تعرفه های مربوط به استفاده از سرویس های GPRSو MMS بر اساس تعرفه طرح پایه ثانیه ای است.



نحوه فعال سازی  طرح تعرفه زندگی ایرانسلی :
شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانید  به آسانی و هر زمان که مایل باشید هر کدام از طرح های مورد نظر خود را  به یکی از روش های زیر برای خط ایرانسل تان فعال کنید.
کدهای دستوری: کد دستوری مربوط به طرح مورد نظر را طبق جدول زیر از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید.برای مثال اگر مشترک سیم کارت اعتباری هستید و می خواهید طرح دانشجو یان را فعال کنید، می توانید کد #1*1*5*7*140* را از خط ایرانسل تان شماره گیری کنید.
تلفن گویا: همچنین می توانید طبق جدول زیر از خط ایرانسل خود با شماره مربوط به طرح مورد نظر تماس گرفته و طبق دستورالعمل، اعداد خواسته شده را وارد نمایید. برای مثال اگرمشترک سیم کارت اعتباری هستید و می خواهید طرح دوستان را فعال کنید، ابتدا با 140 تماس بگیرید وبه ترتیب 7 وبعد 5 و بعد 1 و بعد 2 وسپس 1را برای تأیید وارد کنید.
 جدول نحوه فعال سازی از طریق کدهای دستوری و تلفن گویا:



کنترل حساب اینترنتی (e-Care): شما می توانید با ورود به وب سایت شرکت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir وکلیک بر روی پورتال e-Care و وارد کردن شناسه کاربری و رمز ورود خود، وارد e-Care شده و بر روی گزینه "طرح تعرفه" (tariff plan) کلیک کرده و هر کدام از طرح های دلخواه را برای خود فعال کنید.
تـوجـه : مشترکین سیم کارتهای اعتباری پس از اتمام دوره، به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
نحوه اطلاع از طرح موجود و موجودی حساب: شما به دو طریق زیر می توانید اطلاعات حساب خود را به دست آورید.
1.کدهای دستوری:
مشترکین اعـتبـاری: شما مشترکین سیم کارت اعتباری می توانید جهت اطلاع از تاریخ انقضاء و موجودی اعتبار طرح خود، کدهای دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید.



 2. کنترل حساب اینترنتی (e-Care) :
مشترکین اعتباری همچنین می توانند با ورود به پورتال e-Care و کلیک بر روی گزینه “حساب” (Account)، از وضعیت حساب خود مطلع شوند.
* اینترنت: مشترکین همچنین می توانند با ورود به وب سایت ایرانسل و کلیک بر روی گزینه اطلاعات موجودی حساب “Balance Enquiry Info”از شیوه های  مختلف کنترل حساب مطلع شوند.  همچنین در این صفحه لینکی به  e-Care  وجود دارد که مشترک میتواند از آنجا به اطلاعات حساب دست پیدا کند.
تـوجـه  :
با شماره گیری کدهای دستوری بالا موجودی اعتبار طرح بر اساس ریال نمایش داده می شود و شما می توانید با تقسیم آن به تعرفه های مصوب پایه ثانیه ای ،مقدار باقی مانده دقایق مکالمه یا پیام کوتاه را محاسبه نمایید.برای اطلاع از تعرفه های پایه ثانیه ای به www.irancell.ir مراجعه کنید.
مثلاً اگر مقدار اعتبار در " اطلاعات مکالمه داخل شبکه" برابر با 62,000 ریال باشد،بدین معناست که مشترک می تواند 100 دقیقه مکالمه از قرار هر دقیقه 620 ریال داشته باشد و یا اگر موجودی مشترک در "اطلاعات پیام کوتاه به سایر خطوط" برابر 8,000 ریال باشد، او می تواند 50 پیام کوتاه خارج شبکه از قرار هر پیام کوتاه  160 ریال ارسال نماید.

طـرح تـعـرفـه زنـدگی ایـرانسلـی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد